Påmelding sommarleir 2019

Fyll ut skjemaet under for å melde deg på JKA Sommargasshuku 2019. Merk at alle utøvarar må meldast på individuelt. Påmeldinga er berre for medlemmer av Stord Karateklubb. Dersom familiemedlem eller andre ønskjer å delta på sommarbufféen, kan dei leggjast til som ekstra billettar ved påmelding av utøvar. Påmeldinga er no ferdig.

Dugnadsliste sommarleir 2019

Det nærmar seg sommarleir, og i år som i fjor er me avhengige av dugnadshjelp for å få leiren til å gå rundt. Denne dugnaden er den største inntektskilda til klubben vår. Det er den einaste dugnaden me har i klubben. Difor er er det viktig at alle tek ansvar for si oppgåve, sjølv om…

Henriette Alsaker, Sunniva Tranvåg Syltevik og Julie Tranvåg Syltevik i aksjon under JKA NM 2019. Foto: JKA Norway

Oppsummering frå NM 2019

NM 2019 vart arrangert i Slåtthaughallen den 16. mars. Stord KK hadde 6 utøvarar med: Marte Bjordal, Sunniva Tranvåg Syltevik, Emilie Hennis Larsen, Henriette Alsaker, Julie Tranvåg Syltevik og Kristoffer Mjøs Hansen. Kata-laget, som bestod av Henriette Alsaker, Julie Syltevik og Sunniva Syltevik, tok gull i lagkata for damer 19+. Me gratulerer!